Proponujemy realizację filmów, które będziesz mógł wykorzystać w kreowaniu wizerunku firmy – zarówno w Internecie, jak i podczas prezentacji, na targach, szkoleniach i konferencjach. Oto kilka najbardziej popularnych gatunków, które wykonujemy:
Spoty Reklamowe

Filmy reklamowe

Są to krótkie filmy, o długościach od 30 lub 60 sek., w formule znanej z ekranu TV. W większości oparte są na scenariuszu zawierającym anegdotę/historię, choć możliwe są filmy reklamowe prezentujące po prostu produkt lub ofertę. W Internecie filmy reklamowe mogą z powodzeniem reklamować firmę za pośrednictwem np. VOD (Video On Demand), banerów, stron typu landing page czy po prostu stron klientów.

Koszt zależy od scenariusza. Orientacyjnie min. 10 tys. zł.

 

Filmy Korporacyjne

Filmy korporacyjne

To najpopularniejszy gatunek filmu prezentującego firmę za pomocą wideo. Jest to swego rodzaju wizytówka ukazująca misję i strategię firmy, jej zasoby, produkty, ludzi, którzy w niej pracują. Długość takiego filmu waha się w granicach od 5 do nawet 40 minut, w związku z tym produkcja może zajmować wiele dni zdjęciowych. Koszt zależy również od użytych środków oraz „rozmachu produkcyjnego”. Film korporacyjny bywa wykorzystywany na stronie klienta, sprawdza się także podczas prezentacji, targów, czy konferencji.

Koszt orientacyjny zależy od scenariusza, od 4 tys. zł.

Reportaże

Reportaże

Reportaż jest gatunkiem najczęściej wykorzystywanym w komunikacji video w Internecie. Do jego stworzenia potrzeba znacznie mniej nakładów niż do produkcji filmów reklamowych, opartych na pomyśle/kreacji.
Reportaże mogą być skierowane do klientów zewnętrznych lub pracowników firmy i dokumentować ważne wydarzenia z jej życia, np.:
- wprowadzenie nowego produktu,
- relację z targów,
- konferencji,
- eventów,
- imprez integracyjnych,
- szkoleń.
Są doskonałe w komunikacji Public Relation.

Orientacyjny koszt: od 1,5 tys. zł

Filmy Instruktażowe

Filmy instruktażowe

Filmy takie są cenione szczególnie wtedy, gdy chcemy pokazać coś, co trudno jest wytłumaczyć słowami. Czasem są to po prostu tutoriale pokazujące klientom, jak posługiwać się danym produktem. Mogą to być również filmy stworzone dla pracowników, pokazujące np. obsługę skomplikowanej maszyny, bądź też filmy w rodzaju porad wideo, stanowiących kontekst dla prezentacji klienta. Mogą być wykorzystywane jako szczególny dodatek do produktu, podczas prezentacji oferty, na stronach www, w czasie szkoleń, targów czy konferencji.

Koszt w zależności od scenariusza, od 2 tys. zł. 

Packshot Video

Packshot video

To odpowiednik znanych z rynku reklamowego zdjęć packshotowych, czyli jak najlepiej prezentujących produkt. Wykorzystanie zamiast zdjęć ruchomych ujęć wideo jest o wiele atrakcyjniejsze, gdyż pokazuje produkt w działaniu. Szczególnie polecane jako wsparcie sprzedaży przez Internet.

Koszt orientacyjny od 1,5 tys. zł

Seks na wozku widlowym

Virale

Jest to krótki film z założeniem, że będzie rozpowszechniał się w Internecie w sposób wirusowy – przez polecenie e-mailem, na portalach społecznościowych, YouTube itp.. Dzięki wirusowemu rozprzestrzenianiu filmu klient nie ponosi wydatków na dystrybucję, ma więc okazję dotrzeć do odbiorców z przekazem pozbawionym reklamowego wydźwięku, za bardzo niską cenę.

Koszt zależy do scenariusza, orientacyjnie min. 4 tys. zł.

Czołówki TV

Czołówki TV

Profesjonalne czołówki programów telewizyjnych to ich najlepsze wizytówki. Dzięki współpracy z doświadczonymi grafikami oraz specjalistami od animacji 3D jesteśmy w stanie zrealizować atrakcyjną, oryginalną czołówkę którą każdy producent będzie prezentować z dumą.

Koszt orientacyjny od 4 tys. zł

Seriale Internetowe

Seriale internetowe

Cykliczny film/program poświęcony wybranemu tematowi. Serial internetowy może być więc swojego rodzaju video blogiem, wiążącym klientów trwale z firmą, ale nie w sposób bezpośredni. Na przykład, dla wydawnictwa prawniczego odpowiednia byłaby seria porad prawnych, dla  firmy z branży turystycznej – filmowy przewodnik po najpiękniejszych miastach Polski, itp…

Cena zależy od scenariusza i liczby odcinków

Testimoniale

Testimoniale

Czyli opinie klientów o produkcie, to rzadko stosowany w Polsce gatunek filmu reklamowego, jednak coraz bardziej powszechny na rynku amerykańskim. Zarejestrowana opinia/rekomendacje w formie wideo ma dużo większą wartość niż opinia napisana, udostępniana na stronie internetowej. Wydatnie zwiększa wiarygodność firmy. Testimoniale mogą stanowić też część filmu korporacyjnego.

Koszt orientacyjny: od 500 zł.